Krans

[Foto: Hemmakatten]
 
Veckans första dag. Ganska fint väder. Hann med en cykeltur på förmiddagen innan det var dags för möte. Sedan har jag fyndat lite påskpynt i butikerna och gjort i ordning en del här hemma med gula blommor och ljus.Det är ännu några dagar kvar till påsk men även påskkransen åkte fram. Jag tänker att det är lika bra då tiden går fort och trots allt är påskhögtiden ganska kort. Storstädningen får dock vänta till en annan dag då det snart är dags för Timells skärgårdskök. Missade förra avsnittet men tror att det kan vara trevligt. Jag menar mat kombinerat med sommar i skärgårdmiljö kan ju inte bli fel!
 
[Foto: Hemmakatten]
 
© COPYRIGHT 2014 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0