Gåvor

[Foto: Hemmakatten]
 
Jag är väldigt glad över de presenter jag fick när jag fyllde år under påskhelgen. Pengar, vilket alltid är välbehövligt, ett fint och väldigt användbart slagbord från IKEA (visar en annan gång), en härlig temugg från Le Creuset i den nya rosa nyansen chiffon pink, rosa doftljus (kan man aldrig få för många av) och två klassiska och söta glasskålar från Iittala. Sist men inte minst många vackra buketter med färska blommor - det gillar jag! Sedan bjöds jag ju även på middag på SPISA som present så jag är mer än nöjd med min födelsedag! Tack alla!
 
[Foto: Hemmakatten]
 
© COPYRIGHT 2014 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0