Onsdag

 
[Foto: Hemmakatten]
 
Är trött idag. Sovit för lite, jobbat för mycket. Och så klantade jag till det med cykeln också så jag ramlade och skrapade upp ena foten. En liten grabb som cyklade på trottoaren bredvid gav upp ett rått gapflabb. Kul att man kan bjuda på lite "glädje" för någon i alla fall... Idag är planen definitivt att komma i säng skapligt då det har varit en intensiv vecka hittills med mycket att göra på jobbet och för övrigt. Men det övriga är mestadels trevliga saker. Har bl.a. packat och förberett idag för imorgon är det dags för en tur till Käringön igen. Det ska bli avkopplande och jag ser fram emot en lugn helg. Väderleksrapporten lovar sol och värme så det håller jag tummarna för!

Visar en bild från helgens födelsedagsfika. Min mor fyllde år förra veckan och vi samlades för gratulationer och prinsesstårta. Det är så gott! Det är alltid lika kul att träffa syskonbarnen och vi fick lite tid tillsammans. Hoppas det blir tillfälle snart igen.
 
© COPYRIGHT 2013 Hemmakatten
Mina texter & bilder får ej kopieras eller användas utan mitt tillstånd.

Kommentarer
Postat av: Inger

Hoppas du får en underbar helg på Käringön.

2013-09-04 @ 23:12:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0