Färgglada detaljer

 
[Foto: Hemmakatten]
 
Fina färgglada detaljer finns det gott om i butikerna just nu, dessa hittade jag hos Mio i Västra Frölunda. Jag gillar äggkopparna och teburkarna från Bruka Design. Den mönstrade textilen och brickorna längst upp till vänster är från Spira, och "kuddarna" längst upp till höger är dörrstoppar, en rolig variant som jag inte sett innan. Den blommiga brickan föll jag för direkt - där har Linum fått in en fullträff när det gäller sommarkänsla. De randiga handdukarna nedan produceras av Cult design.
 
[Foto: Hemmakatten]
 
© COPYRIGHT 2013 Hemmakatten
Mina texter & bilder får ej kopieras eller användas utan mitt tillstånd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0