I bara mässingen

[Foto: Hemmakatten]
 
Det har väl inte gått någon förbi att mässing och koppar i inredningen är stort just nu. Det glänser i de flesta butiker och hem, framför allt i vackra detaljer. Och detaljer finns det gott om att välja på i butiken Market 29 i Haga. Rent generellt sett är finns det många inspirerande arrangemang hos Market 29, mjuka jordtoner, naturmaterial och lite kaxiga inredningsprylar. Men just idag fokuserar jag på mässing- och koppartonat. Jag gillar verkligen den läckra ljusstaken i flera nivår, från spännande Klong. Återigen blir jag sugen på att få med mig något hem men hittills har det inte blivit något.
 
[Foto: Hemmakatten]
 
© COPYRIGHT 2013 Hemmakatten
Mina texter & bilder får ej kopieras eller användas utan mitt tillstånd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0