Julen hos Haga hem

[Foto: Hemmakatten]
 
Julen hos Haga hem går i vitt, silver och grått. En ganska elegant och nedtonad högtidspyntning som håller länge. Fint med många ljusstakar i fattigmanssilver och krukor/lyktor i betong, vitt eller metallictoner. Uppblandat med vita julstjärnor och adventsljusstake i rent trä. Naturnära och ganska enkelt och stilrent. Det var första gången jag besökte butiken Haga hem på Frölunda torg och jag blev inte besviken. Mycket att titta på och roligt med lite omväxling från butiken i Haga.
 
[Foto: Hemmakatten]
 
Detta blir mitt söndagsbidrag till Fabriken.
 
© COPYRIGHT 2013 Hemmakatten
Mina texter & bilder får ej kopieras eller användas utan mitt tillstånd.
 

Kommentarer
Postat av: Helena

Oj vad mycket fint det finns i denna härliga butik!

Tack! Vi hade en riktigt trevlig helg i Stockholm. Kul att besöka storstan:)

2013-11-18 @ 21:58:06
URL: http://helenassota.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0