Dagens stilleben

[Foto: Hemmakatten]
 
Jag blev som sagt inspirerad under mitt besök hos Blomsterhuset i Bollebygd i söndags. Jag såg den guldskimrande gröna brickan från Madam Stoltz och tänkte att den blir fin hemma. Hittade två ljusstakar i guldigt orange samt en vas/ljushållare i orangefärgat glas från Olsson & Jensen. För att göra det extra grönt planterade jag en söt blomma i vasen. Brickan med dagens stilleben pryder ny mitt vitrinskåp SNÖ i vardagsrummet och sprider värme med sin guldglans. Nöjd! :)
 
Många gånger tänker jag vad kul det hade varit att jobba professionellt med inredning på något sätt. I butik och/eller att skriva/fota för magasin, (design)producenter eller inredningsföretag.
 
[Foto: Hemmakatten]
 
© COPYRIGHT 2013 Hemmakatten
Mina texter & bilder får ej kopieras eller användas utan mitt tillstånd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0