Skyltat

[Foto: Hemmakatten]
 
Igår var jag i favoritbutiken Josephssons i Göteborg. Där finns det mesta av det bästa. Nu har företaget också inlett ett samarbete med Royaldesign.se så designprodukter till nätpriser finns tillgängliga. Tror vi kommer att få se fler samarbeten av detta slag. Nätet med alla dess fördelar och så en välkänd butik med bra sortiment. Kan bara bli bra. Skyltningen hos Josephssons är lagom julig och det känns fräscht med turkosa toner mitt bland allt rött. Inne i butiken gillar jag de höga mässingljusstakarna från Bruka design, ett märke som för övrigt också har mycket i porslinsväg i härliga färger. Jag lyckades hitta en present igår och så gick jag omkring och tittade på allt fint för övrigt. Skönt att slippa julklappsstressen.
 
[Foto: Hemmakatten]
 
© COPYRIGHT 2013 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0