Dagens stilleben

[Foto: Hemmakatten]
 
Dags för dagens stilleben igen. Nu var det ett tag sedan men jag fick lite inspiration igår och planterade några hyacinter som jag pyntade med band, pärlor och annat. Jag har knappt framme några julsaker alls i år. Det har mer blivit ljus och blommor. De turkosa ljusstakarna och vasen är loppisfynd, från Röda korset, likaså stjärnljusstaken som är från Myrorna. Glasvasen med fat tror jag kommer ifrån Casa Linné. Idag blir det paketinslagning, rimmande och allmänt mys. Ha en skön dag före dopparedan!
 
[Foto: Hemmakatten]
 
© COPYRIGHT 2013 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!

Kommentarer
Postat av: Inger

Härliga inspirationsbilder. Jag vill passa på att önska dig en riktigt god jul.

2013-12-24 @ 12:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0