Lyckad styling

[Foto: Stadshem fastighetsmäkleri]
 
Antingen är detta en lyckad styling inför visning och försäljning eller så är det en ovanligt stilmedveten person som bor i den här lägenheten. Som vanligt surfar jag runt och tittar på bostäder bara för att det är kul och titt som tätt stöter jag på objekt vars inredning tilltalar mig. Som i detta fallet. Grafiskt med vitt och svart som bas, där mönster i detaljer och textil går i just dessa två färger. Snyggt och det gör sig mycket bra på bild. Det är som om det finns en tanke bakom, inte sant? ;)
 
 
© COPYRIGHT 2013 Hemmakatten

Kommentarer
Postat av: Jennie Bergius

JA! Detta gillade jag med! Älskar att hemnet-surfa :)
Vi letar efter vårt drömhus, som vi iofs inte ska köpa än på ett par år men det är ju så kul att titta!

Ha en underbar fredag <3 Jennie

2013-08-30 @ 16:43:50
URL: http://bergiusjennie.blogspot.se/
Postat av: Helena

Helt klart mycket stilrent och fräscht! Är du på jakt efter ny lägenhet eller kikar du mest för det är roligt?

Ha en skön helg!

2013-08-30 @ 21:46:43
URL: http://helenassota.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0