Ledig

[Foto: Hemmakatten]
 
Vaknade med rejält halsont idag. Tur att jag är ledig. Inledde dagen med frukost på balkongen, visserligen med en filt över mig, men det är väldigt härligt att äta utomhus så länge det går. Hade tänkt crawl-träna för att hålla tekniken vid liv men får se hur det blir med den saken när läget är som det är. Kanske blir det en lugn cykeltur till havet igen istället. Städningen kan man dock inte argumentera bort pga lite förkylning, tyvärr ;) Ikväll är det final i en film- och musikquiz, sommarens sista. Ska man ladda lite inför den kanske och börja plugga på imdb och spotify? Nej, vi får ta frågorna på volley istället. Det vi kan, kan vi. Det är bara kul att vara med!
 
© COPYRIGHT 2013 Hemmakatten
Mina texter & bilder får ej kopieras eller användas utan mitt tillstånd.

Kommentarer
Postat av: Karin O

Vilken vacker mugg.
Krya på dig!

2013-08-30 @ 04:01:42
URL: http://kakansemlanoliven.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0