Vilodag

[Foto: Hemmakatten]
 
Denna söndag tillbringar jag hemma och "slickar mina sår" efter gårdagens Iform-lopp. Gjorde min bästa tid hittills på 5 km vilket är glädjande. Tyvärr gillade inte knät det hela och jag haltar nu omkring här hemma och försöker bara ta det lugnt. Men det finns ju saker att göra även här. Fönstrena är rena efter tvätt och jag har pysslat om mina blommor. Snart kommer en kompis på fika och då bjuder jag på hembakat. Inte fel med en lugn söndag trots allt.
 
 © COPYRIGHT 2012 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!

Kommentarer
Postat av: Inger

Hoppas ditt knä är på bättringsvägen. Härliga höstblommor och cultdesign-ljusstakar.

2012-09-24 @ 09:59:49
Postat av: Cissi

Vad kul med nytt "rekord", hoppas knät blir bra snart också!

2012-09-24 @ 12:13:49
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0