Ledig


[Foto: Hemmakatten]
 
Sköna, sköna onsdag. Ledig idag och det kunde inte kommit lägligare. Har varit mycket trött de senaste dagarna och det var helt underbart att ta sovmorgon och låta kroppen själv bestämma hur länge den ville sova. En god frukost blev det sedan med bake-off baguette. Att låta saker ta sin tid och göra allt efter eget tempo utan tider att passa är en stor lyx. Igår sprang jag en mil vilket var ett halvår senast. Kändes faktiskt rätt bra ändå. Hoppas komma i fin form till Finalloppet i november. Vill få till en bra tid. Nu är det dags att göra några ärenden på stan. I sakta mak...
 
© COPYRIGHT 2012 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!

Kommentarer
Postat av: Helena

Underbart att få en dag mitt i veckan och kunna sova ut ordentligt. Jag var ledig igår och hade också en sån softdag. Sömn gör underverk!
Sköt om dig!:)

2012-09-05 @ 15:44:20
URL: http://baklust.blogg.se
Postat av: Helena

Vilket fint porslin! Jag vill ha=) Är det från GreenGate?

2012-09-06 @ 19:51:57
URL: http://baklust.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0