I tid



[Foto: Hemmakatten]
 
I Nordstan finns en kombinerad blomster- och inredningsbutik som jag alltid har skyndat förbi tidigare men idag tog jag mig tid att titta närmare på sortimentet hos Dimoda. Mycket går i romantisk lantlig stil med övervägande vita och svarta inslag. Men här finns även rosa, turkost och detaljer i zink, metall och trä. Porslin, krukor, ljuslyktor, snygga burkar till köket, blomsterarrangemang, gröna växter, och fina kuddfodral. Var nära att få med mig hem en beige kudde med franskt tryck men väntar lite ändå. En sak som jag slogs av var alla snygga klockor. Jag gillar ur i alla dess former men låter medvetet bli att ha några uppsatta i mitt hem för att inte "stressas". Men som inredningsdetalj är det läckert. Men visst, man kanske skulle ha några ur på byrån eller upphängt på väggen, ställa dem på sin favorittid och sedan ta ut batteriet...så kan man låtsas att tiden står stilla...
 
 
[Foto: Hemmakatten]
 
© COPYRIGHT 2012 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!

Kommentarer
Postat av: Marie Bergman

Vilka fina saker! Helt i min smak! :)

2012-09-06 @ 09:03:41
URL: http://livetiluxemburg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0