Hösttoner

[Foto: Hemmakatten]
 
Brända nyanser, mustigt orange, plommon, aubergine, nougat och andra bruna toner - ja det är hösten i ett nötskal. Jag njuter av presenter i höstens färger; en vacker rosenbukett i sprakande orange, skön peelingcreme för huden underbart doftande av papaya och mango (som i tanken för mig till varmare breddgrader, varför inte en söderhavsö?) och senaste numret av Damernas Värld, fullt av inspiration och höstens mode. Små sköna ting i vardagen som gör dagen lite roligare. Jag blir glad varje gång jag tittar på den fina blomsterbuketten. :)
 
[Foto: Hemmakatten]
 
© COPYRIGHT 2012 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!

Kommentarer
Postat av: Helena

Vilken underbart vacker färg på rosorna!

2012-09-26 @ 22:55:02
URL: http://baklust.blogg.se
Postat av: Karin O

Underbara färger

2012-09-27 @ 02:31:43
URL: http://kakansemlanoliven.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0