Höstglöd



[Foto: Hemmakatten]
 
Butiken Village på Korsgatan i Göteborg har blivit allt duktigare och mer kreativa på att skylta sina varor. De sätter ihop stilleben samt gör olika presentförpackningar som jag definivt skulle kunna tänka mig att ge både vänner och mig själv. Som de här fina paketen med skorpor inslagna i en handduk, fint tjockt snöre och exempelvis några löv. Höstglöd som tar fram den här årstidens alla murriga och brända toner på precis rätt sätt. Village är ett bra ställe för fina fynd och gåvor! Särskilt nu när mycket höstnytt har kommit in i butiken.
 
© COPYRIGHT 2012 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!

Kommentarer
Postat av: Designtjejen/Emmelie

Vad härligt! Det känns verkligen som höst!

2012-09-16 @ 11:02:58
URL: http://designtjejen.blogg.se
Postat av: Helena

Snyggt att duka i höstfärger!

2012-09-16 @ 22:01:15
URL: http://baklust.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0