Energi

[Foto: Hemmakatten]
 
Lördagen började med ett riktigt energimål. Gott som en efterrätt var det också: vaniljyougurt med musli och färska blåbär. En bra start på helgens första lediga dag. Efter några timmars städning blev det en tur på stan och det var fler än jag som hade kommit på idén. Det var länge sedan som jag såg så mycket folk. Kanske för att det var lönehelg, kanske för att bokmässan är igång. Trevligt med folkvimmer i alla fall oavsett orsak. Idag var det också dags för premiär på den nya modegallerian i gamla biografen Palladium. Även om filmälskaren i mig tycker det är synd att inte använda den här vackra byggnaden till sitt ursprungliga syfte, nämligen att visa film, kan jag ändå känna att det är kul att byggnade tas till vara. Köpsugna modemedvetna människor flockades. Jag tog mig in i butiken COS, H&M:s designlinje. Raka linjer, sobra färger och snygg butik överlag. Men jag går dit och botaniserar mer en annan dag då stimmet har lagt sig. Ha en fortsatt fin helg!
 
[Foto: Hemmakatten]
 
© COPYRIGHT 2012 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!

Kommentarer
Postat av: Helena

En riktigt smarrig frukost!
För min del blev det ingen bokmässa i år utan valet föll på Ölands skördefest:)

2012-09-30 @ 22:22:16
URL: http://baklust.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0