Dinner time


[Foto: Hemmakatten]
 
En ganska så onyttig men åh så god middag lagade jag till mig själv igår. Stekte en köttbit och grillade lite baguette som fick agera "hamburgerbröd". Till detta en ny favorit; Erik Lallerstedts chilibearnaise på burk, klyftpotatis samt en i alla fall nyttig fetaostsallad. Gott och mättande. Smaklökarna och magen var nöjda, så även kanske några celluliter men de ska väl också få sitt ibland de små undergödda stackarna ;). Skämt åsido, ibland är det bara så gott att "fläska på" under vissa middagar. Idag har det blivit betydligt lättare intag, men jag har faktiskt lite sås kvar, och en bit baguette, och kött. Hmm undrar vad jag ska göra till middag..? :)
 
© COPYRIGHT 2012 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0