Arbetshörna

 
[Foto:Alvhem mäkleri]
 
Jag tittade in på bloggen Trendenser.se vilket alltid brukar bjuda på angenäma upplevelser. Där tipsades det om en fin lägenhet som jag direkt kände att jag ville titta närmare på. Den finns just nu till salu hos Alvhem Mäkleri. Lägenheten i sig är vit, luftig och coolt inredd. Det som jag tycker om extra mycket är den arbetshörna som finns i mitten av lägenheten. Att ha en "tavla" med inspirationsbilder, vykort, "att göra-"listor eller fina foton är en dröm jag har. Det kan väl inte vara så svårt att fixa. En magnettavla och magneter till exempel. Eller har ni några andra bra tips (bilder) på hur detta kan göras?
 

[Foto:Alvhem mäkleri]
 
© COPYRIGHT 2012 Hemmakatten

Kommentarer
Postat av: Karin O

Ser jättefint ut!

2012-09-08 @ 13:31:03
URL: http://kakansemlanoliven.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0