Voluspa

[Foto: Hemmakatten]
 
Den här tiden på året är en riktig tända-ljus-period. Jag gör det väldigt mycket, både vanliga och sedan doftljus. När jag är i någon butik som säljer väldoftande ljus är det svårt att motstå. Jag brukar gå fram och dra in den härliga aromen. Det finns väldigt många behagliga varianter. Och i många prisklasser. En av de dyrare doftisarna tillverkas av Voluspa som marknadsför sina produker som lyxigt väldoftande. Och det är precis vad de är. Ljuvliga dofter och mycket vackra förpackningar. Som ser exklusiva ut. Och det är dyrt. De som vet säger att det räcker att ha dessa ljus tända en kort stund för att doften ska sprida sig och vara länge. Själv har jag aningen svårt i dagsläget för att lägga så mycket på ett doftljus men passade senast på att lukta rejält, och beundra de fina behållarna i butik. En upplevelse som räcker långt. 
 
© COPYRIGHT 2012 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0