Vändning

[Foto: Skärmdumpar från Brukadesign.se]

Eftermiddagen blev inte som jag hade tänkt mig. Det blev ingen runda på stan utan hasta tillbaka till jobbet och dagen hade kunnat sluta bättre på alla sätt. Men så kan det vara. Det är bara att försöka skaka av sig och ta nya tag. Ungefär som fotbollslandslaget behöver göra just nu. Tittar på matchen och efter 0-2 mot Tyskland efter 15 minuter svalnade mitt intresse rejält och datorn åkte fram. Hoppas naturligtvis på en vändning även där och helt omöjligt är det inte. Men då ett lag bara har 90 minuter per match för att reparera, förbättra och utvecklas har jag själv och andra hela livet. Det är trots allt trösterikt. Jag tog en virituell inspirationsrunda från soffan och visar några läckra bilder från Bruka Design.
 
Uppdatering kl 22:41. Det går att vända när det ser tungt ut. Fotbollslandslaget gick från 0-4 till 4-4 på 35 minuter! Bragden i Berlin! Då måste det ju även gå att få till en vändning i goa Götet... :)
 
[Foto: Skärmdumpar från Brukadesign.se]
 
© COPYRIGHT 2012 Hemmakatten

Kommentarer
Postat av: Cissi

Dom där skålarna är så fina!

2012-10-23 @ 12:29:48
URL: http://cissileandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0