Rött

[Foto: Hemmakatten]
 
Jag har "slaktat" buketten från i helgen då den började se risig ut. Jag plockade ut det bästa och har gjort flera olika småbuketter istället. Som den här med röda rosor och gerbera. Det blir genast en bättre effekt. Eller vad sägs? Ikväll blir det familjemiddag och jag ser fram emot att slippa laga maten själv. Ibland är det bara så skönt att sätta sig vid dukat bord. Det regnar och det regnar här i Götet, det är som om det aldrig vill ta slut så det blir till att ställa cykeln i afton och traska eller åka kollektivt... Ha en fin kväll!
 
[Foto: Hemmakatten]
 
© COPYRIGHT 2012 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0