Rött

[Foto: Hemmakatten]
 
Senaste numret av Hus & Hem damp ner i brevinkastet för några dagar sedan och även om jag kan tycka att det är lite tidigt med julinspiration blir jag sugen på att ta fram adventsljusstakar och röda dekorationer. Det är ju trots allt mysigt. Men det är bara att vänta några veckor till, och fram tills dess avnjuta de glossiga magasinen. Men man kan ju faktiskt tjuvstarta med att ta fram rödrandiga servetter från Åhléns och låta teet vara i en söt röd burk från GreenGate. Och äta Valrhonachoklad från Göteborgs Te- och Kaffehandel. Även om det är ett tag kvar till jul...
 
© COPYRIGHT 2012 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!

Kommentarer
Postat av: Longevity - en blogg om hälsa

Jag kan känna lite förväntan inför jul jag med faktiskt :-)

2012-10-28 @ 08:04:59
URL: http://madelein.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0