Fredag

[Foto: Hemmakatten]
 
Äntligen fredag! Den här dagen har jag längtat efter hela veckan. Tror jag har en förkylning på gång. Tröttheten samt värk i kropp och hals verkar inte bättre. Sedan har jag tränat hårt i veckan och sprang en lång runda på över en mil på en riktigt bra tid vilket nu kanske tar ut sin rätt. Härligt med helg i alla fall. Solen strålar och ledighetskänslan kan snart infinna sig. Jag kör rosa som tema i köket för att pigga upp. Det är bara en rosa blomma som fattas för att komplettera intrycket. Hoppas att du får en fin fredag!
 
[Foto: Hemmakatten]
 
© COPYRIGHT 2012 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Ääääntligen fredag!
Jag har också längtat, som jag alltid gör måndag-torsdag ;)

Hoppas du kryar på dig under helgen!

sv: Joel är fortfarande med i filmerna, iallafall i dom 2 jag sett :)

2012-10-12 @ 12:28:51
URL: http://cissileandersson.blogg.se
Postat av: Helena

Att ha lite fint i köket är ett måste till helgen:)) Det ska kännas att man är ledig!

Hoppas förkylningen inte stör din helg! kram

2012-10-12 @ 14:22:16
URL: http://helenassota.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0