Energi

[Foto: Hemmakatten]
 
Idag blir det en tidig start för att ladda för ett möte på stan. Nya personer, nya arbetssätt - ska bli spännande att se vad det innebär och förhoppningsvis går allt bra. Jag stärker mig själv med en god frukost på favoritporslinet från GreenGate, tar på mig den blå toppen och favorithalsbandet jag trivs i, allt för att skapa en bra känsla. Efteråt tänker jag unna mig en vända i några butiker, göra trevliga inköp som te i lösvikt och spana in den nya Esprit-butiken i Nordstan. Hoppas att du får en bra tisdag!
 
© COPYRIGHT 2012 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!

Kommentarer
Postat av: Helena

Tekoppen från Greengate är så fin! Det låter som en bra start på dagen att ta på sig favoritplaggen. Hoppas mötet gick bra! Nu blir jag nyfiken på vad du jobbar med? Kram

2012-10-16 @ 18:01:50
URL: http://helenassota.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0