Klart!

[Foto: Hemmakatten]
 
Så var Göteborgsklassikern genomförd! 1 mil i ösregn i lera på stigar uppför och nerför i Skatås kuperade terräng idag. Det känns bra att det är klart och jag är nöjd med min tid. Det måste så klart firas: 5 mil cykling i Hisingen Runt, 1 km simning i Delsjön och så nu finalloppet på en mil. Champagne är den enda rätta belöningen! :) Samt en god middag med entrecôte, potatisgratäng och pepparsås. Och jag börjar redan fundera på nästa år. Skulle det inte vara kul att vara med igen och göra bättre tider?
 
[Foto: Hemmakatten]
 
© COPYRIGHT 2012 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!

Kommentarer
Postat av: Helena

Grattis! Vad duktig du är! jag är såå imponerad:)
Klart det ska skålas med bubbel i glasen! Kram

2012-11-04 @ 23:04:09
URL: http://helenassota.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0