Fika


[Foto: Hemmakatten]
 
En lugn söndag är snart till ända. Efter sovmorgon, lång frukost och tidningsläsning var det dags för välbehövlig frisk luft. Det var bara att slå till på en skogspromenad i ösregn. Desto skönare att komma in i värmen efteråt och brygga sig en het kopp te och äta mandelcroissant från Le Pain Francais. Att hålla med händerna runt den varma tekoppen och avnjuta den första välsmakande klunken är som att få en varm inre kram.
 
Snart dags för min favorit The Mentalist och den avslutande delen av Arne Dahl. Söndagsspänning - helt rätt om du frågar mig!
 
PS. Jag gjorde några små fynd på Erikshjälpen igår. Kanske dyker upp här på bloggen så småningom. Ett skymtar i fönstret, man ser den röda foten. Kan ge ledtråden att man ska ha ljus i... DS.
 
© COPYRIGHT 2012 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0