Planteringar

[Foto: Hemmakatten]
 
Jag tittar allt som oftast in hos Dimoda, en butik som jag upptäckte relativt nyligen. Idag passade jag på för jag hade ändå några ärenden att göra i Nordstan på väg hem från jobbet. Det var juligt i skyltningen som på så många andra ställen. Butiken är duktig på att göra fina blomsterplanteringar och jag kikade lite extra på just detta inför julplanteringarna som kommer. Hoppas att du har haft en bra tisdag!
 
[Foto: Hemmakatten]
 
© COPYRIGHT 2012 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!

Kommentarer
Postat av: Helena

Har du spanat in några speciella blommor som du ska köpa till advent? Jag blir så glad av fina blommor:) Kram

2012-11-21 @ 09:56:48
URL: http://helenassota.se
Postat av: Emelie - Emelies Christmas

Så fina saker!

2012-11-22 @ 15:06:03
URL: http://emelieschristmas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0