Blomsterprakt

 
[Foto: Hemmakatten]
 
Måndag igen och ny vecka. Hoppas på bra och produktiva dagar. Träningsvärken sitter i men det gör inget. Det visar ju att jag har ansträngt mig. Idag blir det bilder på vackra blomster. Det finns en butik på Avenyn som alltid har sprakande buketter utanför på gatan och det är lika färgglatt och fint varje gång jag går förbi där. Kunde inte låta bli att ta upp mobilen och fotografera senast. Finns det något trevligare än färska snittblommor i en omfångsrik bukett? Lyfter verkligen att hem. Ha en fin måndag!
 
[Foto: Hemmakatten]
 
© COPYRIGHT 2012 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!

Kommentarer
Postat av: Helena

Jag är så¨förtjust i färska blommor! Jag tror att de har en positiv effekt för jag blir alltid så glad och kan sitta och njuta av de vackra färgerna på blommorna. De känns läkande och energigivande helt enkelt.

Tack! Så glad jag blev för din kommentar! Kul att du tyckte koftan var fin:) Kram

2012-11-05 @ 17:14:54
URL: http://helenassota.se
Postat av: Anonym

Blommor och blader, gör en verkligen glader! Så härliga bilder som piggar upp i höstmörket!

2012-11-05 @ 19:30:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0