Söndag


[Foto: Hemmakatten]

Lika strålande sol idag. Och värme. Samt en viss svalkande vind. Det blev en rejäl cykeltur till havet. 3 mil allt som allt vilket får räknas som godkänt i träningsväg. Sedan slumra en stund och läsa en god bok. Har precis börjat läsa Hypnotisören av Lars Kepler. Många har väl redan läst den och nu är det min tur. Fyndade den på Myrorna för 15 kr för inte så länge sedan. Inledningen av boken är mycket bra.

När eftermiddagen övergick i kvällning blev jag bjuden på en väldigt god middag av familjen: lax, ugnsstekta grönsaker, fräsch sallad och basilikaaioli. Vilken lyx att slippa laga mat och när den sedan dessutom är i restaurangklass njuter jag i fulla drag. Och äta utomhus i den lummiga trädgården är ett extra plus. Sammanfattningsvis en skön söndag. Hoppas att även du har haft en fin helg!





[Foto: Hemmakatten]

© COPYRIGHT 2012 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!


Kommentarer
Postat av: fotograf Sanna Ek

Tusen tack snälla du! Och nu blev jag ju hungrig av att kika in :) mmmm!

2012-05-29 @ 09:26:12
URL: http://sannaaek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0