Fynd


[Foto: Hemmakatten]

Jag gjorde två fina fynd i helgen under promenaden i Haga, ett kvarter som verkligen har allt; inredningsbutiker, modeaffärer, second-hand butiker, caféer, restauranger - ja det mesta inryms längs den kullerstensklädda Haga Nygata. Rekommenderas varmt. Fattas nu bara lite värme igen så att nästa fika kan intas utomhus. Nåväl. Butiken Haga Hem har inte bara trevliga inredningsprylar utan även mode och accessoarer. En kombination jag gillar. I fyndhörnan hittade jag den söta blusen från Culture, rejält nedsänkt på rea. Sedan strosade vi vidare till Rum för inspiration som har ungefär samma kombination av varor som Haga Hem, dock i mindre skala och från andra leverantörer. Väl där brukar jag alltid fastna en stund vid armbanden. Och denna gång hittade jag ett från Olsson & Jensen som var mycket prisvärt vilket gjorde att jag inte kunde låta bli att slå till. Armbandet är redan invigt och jag trivs bra i det.  


[Foto: Hemmakatten]

© COPYRIGHT 2012 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!

Kommentarer
Postat av: Helena

Vilka fina saker du köpt! Det känns ju ännu bättre när de dessutom är nedsatta i pris:)

2012-05-08 @ 22:01:33
URL: http://baklust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0