Alla måltider i en


[Foto: Hemmakatten]

Jag kan erkänna att vissa vardagar har jag ingen som helst lust att laga varken lunch eller middag. Då kan dessa måltider se ut precis som frukosten; nämligen goda mackor och så en kopp te. Mer krävs inte vissa dagar. Mätt blir jag. Mumsigt är det. Det räcker för mig. Så kan jag göra den där lite mer tidskrävande middagen till helgen istället. Så blev det både igår och idag. Och för att "piffa till det lite" tar jag mitt favoritporslin från Bruka design och en söt servett från Greengate. Middagen är serverad!


[Foto: Hemmakatten]

© COPYRIGHT 2012 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!

Kommentarer
Postat av: Helena

Jag har också såna dagar när jag nästan bara äter mackor. Tur att jag inte går på nån diet så jag inte får äta bröd:)

Förresten...snyggt porslin gör allt godare!:)

2012-05-31 @ 21:21:32
URL: http://baklust.blogg.se/
Postat av: Karin

Haha personligen ÄLSKAR jag mackor, gröt, ägg m.m så äter det gärna dygnet runt, men brukar försöka få i mig en riktig middag och lunch också:)

2012-06-01 @ 03:13:51
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0