Som man bäddar


[Foto: Johan Carlson, Sköna hem]

Som man bäddar får man ligga och då många timmar tillbringas i sängen gäller det att bädda bekvämt. För mig är det viktigt att sovplatsen inbjuder till vila och har en rofylld inredning. Många stilar finns det. Och många är tilltalande på sitt sätt. Det går att variera intrycket på många sätt genom att använda olika textilier, färger och material. Här är några fina förslag från Sköna hem. Måste säga att det rosa tilltalar mig. Känns ombonat och varmt. Och inbjuder till behagliga drömmar. Vilken stil gillar du bäst? Det romantiskt rosa, det stilrena vita eller det maskulint hotelliga?



[Foto: Johan Carlson, Sköna hem]

© COPYRIGHT 2012 Hemmakatten

Kommentarer
Postat av: Helena

Jag gillar bäst den maskulina stilen på sista bilden. För mig betyder det bruna och avskalade lugn och ett behalgigt lugn i ett sovrum.

2012-03-17 @ 21:02:16
URL: http://baklust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0