Onsdag


[Foto: Hemmakatten]

Började dagen med en timmas power walk i halv storm och jag fick kämpa på bra för att hålla farten uppe. Vad skönt det var att sedan komma in och njuta av lugnet och värmen. En härlig brunch och därefter hemmabestyr. Nu är det dags för en god fika innan jag drar iväg på kvällens galej; det är föreställning på gång. Tänker se David Batra igen tillsammans med en vän, bara för att få skratta lika mycket och hjärtligt som förra gången. Så att jag får några månader till på livskontot. Hoppas att du har en fin onsdag!

Vacker mugg och ljushållare/mugg i keramik från duktiga och kreativa Jill Johansson. Spana in hennes fina hemsida!



[Foto: Hemmakatten]

© COPYRIGHT 2012 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!

Kommentarer
Postat av: Mia

Åh vad trevligt det såg ut med god fika. Har du bakat kakorna själv? Såg goda ut. Hoppas du har det trevligt och mycket skratt i kväll.



Visst syftade jag på IFK Göteborg . Kram

2012-03-07 @ 20:41:54
URL: http://Etapptva.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0