Happiness


[Foto: Hemmakatten]

Jag gick förbi den här skylten igår som finns i Violas blomsterbutik och jag måste säga att budskapet appellerar till mig:

Happiness is not a destination, it´s a way of life.

Det går direkt in och ger en värdefull påminnelse om att glädje är ett förhållningssätt. En utmaning som heter duga vissa dagar men det kan i alla fall vara en målsättning att försöka ha glädje som livsstil. Jag ska försöka att inte ta saker fullt så allvarligt framöver, utan också ta mig tid att ha roligt. Eller rättare sagt ha kul under tiden som man är seriös, om du förstår vad jag menar. På jobbet, i livet, i vardagen. Hoppas att du får en fin onsdag och väljer glädje!

© COPYRIGHT 2012 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!

Kommentarer
Postat av: Al

Snygga tavlor

2012-03-21 @ 17:00:31
URL: http://fashionmanners.blogspot.se/
Postat av: mia

Det ligger en sanning i det men vissa dagar går lättare än andra. Men jag har alltid ett val och det är att välja glädjen i allt som du nämde tidigare i bloggen. Ha en fin dag.

2012-03-21 @ 18:16:42
URL: http://etapptva.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0