Blommar


[Foto: Hemmakatten]

Vacker vit hortensia från Floramor & Krukatös, en trevlig florist- och inredningsbutik vid Kaserntorget i Göteborg. Och på sommaren är det möjligt att sitta utomhus med en kopp kaffe på den fina innergården. Ja, det är inte för inte som jag längtar till varmare tider. Jag har skrivit mer om butiken här.

Måndag idag och det är en viktig dag. Ett möte som jag har väntat på länge ska genomföras och om allt går väl kan det innebära en bra och välbehövlig utveckling för mig jobbmässigt. Jag kan tycka att det är dags nu. Att det händer något. Jag är lite spänd, nervös och förväntansfull precis som det ska vara, så nu hoppas jag att ni håller alla tummar ni har! :) 


[Foto: Hemmakatten]

© COPYRIGHT 2012 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, Hoppas allt gick som du önskade idag.

2012-03-19 @ 19:27:30
Postat av: Inger

Hej igen, mitt namn kom inte med i mitt tidigare inlägg.

2012-03-19 @ 22:18:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0