Lördag



[Foto: Hemmakatten]

Idag vill jag tipsa om Andra Långgatans dag. Brukar vara mycket trevligt med marknadsstånd, livemusik, mycket folk och många fynd. Innergårdarna brukar vara trevliga att besöka. Jag grämer mig fortfarande över en mycket prisvärd Iittala-skål som jag inte köpte. Kanske hittar jag något idag istället då jag ska dit med en kompis. Ses vi på Andra långgatan i Göteborg?

© COPYRIGHT 2012 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!


Kommentarer
Postat av: madelein - mamma till sex, tillgångar; Autism - ADHD

Hann inte in tyvärr men har kompisar som skulle dit :-)

2012-06-09 @ 18:56:43
URL: http://madelein.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0