Span på stan


[Foto: Hemmakatten: Ahlströms räkmacka, rosa IB Laursen kärl hos Balders Hage och vitt vackert porslin hos Casa Linné]
 
I lördags var jag och en vän på stan och det blev en lyckad tur. Besök bland annat  i favoritbutikerna Balders Hage, Casa Linné och Village och sedan en god fika på Ahlströms konditori sittandes i den vackra innergården. Vi njöt av grönskan runt omkring oss. Måste slå ett slag för räkmackan. Det var länge sedan jag åt en macka så välfylld av räkor. Det blev både lunch och middag i ett. Då är det väl värt pengarna tycker jag.
 
Idag strilar regnet ner i Göteborg men det gör inget för jag har varit inomhus och tvättat vilket passar utmärkt med detta väder. Så småningom är det dags att ta sig ut. Har en del ärenden jag vill få gjort. Hoppas du har en fin tisdag.
 
[Foto: Hemmakatten; Butik Balders Hage]
 
© COPYRIGHT 2012 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!

Kommentarer
Postat av: Helena

Mysiga bilder! Var ligger butiken Balders hage?

2012-07-11 @ 00:02:01
URL: http://baklust.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0