Rött

[Foto: Hemmakatten]
 
Den här väskan fyndade jag på Andra Långgatans dag. En dam hade sytt flera olika tygväskor av stuvbitar och textilfynd genom åren. Det fanns olika storlekar att välja på och många mönster. Till slut föll jag för detta i romantiskt blommig stil med en söt ficka på. Utmärkt att ha när jag ska handla mat eller göra små ärenden så att jag varken behöver använda eller köpa plastpåsar.
 
[Foto: Hemmakatten]
 
© COPYRIGHT 2012 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!

Kommentarer
Postat av: Helena

Gud vilken söt tygkasse! Jag vill också ha en sån. Kanske kan man göra nåt reafynd på tyg och sy ihop en sån där:)
Ha en fortsatt bra helg1 Kram

2012-07-07 @ 23:11:32
URL: http://baklust.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0