Middag

[Foto: Hemmakatten]
 
Enkel middag idag på ugnsbakad lax och grekisk sallad till det. Det kändes väldigt nyttigt ända tills jag lade på en rejäl klick bearnaissås på tallriken. Men, men, kan ju inte alltid vara hälsosam... :)
 
Det har väl funnits bättre dagar i livet men nu är den snart slut och det är bara att försöka ta nya tag imorgon. Jag är i alla fall glad över att jag simmade 1500 meter och fick en introduktion i crawl. Det var riktigt jobbigt. Håller mig nog till bröstsim trots allt men det var ändå kul att få öva lite. Det kändes ordentligt i musklerna efteråt! Så den där bearnaisen märks förhoppningsvis inte utan gick direkt till hungriga muskler...
 
© COPYRIGHT 2012 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!

Kommentarer
Postat av: Helena

Tack, snälla! Vi har det finfint här i Gbg. Underbart att solen visade sig också. Vi har bla varit på ett besök i botaniska trädgården. Så fint med alla blommor. I morgon ska vi in till stan och då ska jag leta upp affären. Tack för hjälpnen!
Kram:)

2012-07-12 @ 00:18:43
URL: http://baklust.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0