Måndag

[Foto: Hemmakatten]
 
En ofrivillig sovmorgon resulterade i att det blev lite senare än jag hade tänkt mig idag men jag känner att jag har fått en bra start ändå med frukost på balkongen och långläsning av morgontidningen. En viss frustration infinner sig tyvärr över det nya (eller bara uppgraderade?) publiceringsverktyget för blogg.se. Min måndagstext, som jag kände mig mycket nöjd med, försvann helt och hållet när jag skulle publicera inlägget. Trist och omständigt att göra om allt igen. Och tankarna blir inte riktigt desamma en andra gång. Jag orkar inte ens göra ett nytt försök just nu. Blir faktiskt besviken över att mina rader bara försvann i cyberspace. Hoppas driftstörningarna löses omgående.
 
Jag gjorde två fina fynd under lördagsrundan på stan som jag tänkte visa senare. Nu är det hög tid att ta vara på det fina vädret och cykla mot havet.
 
Hoppas du får en fin måndag.
 
[Foto: Hemmakatten]
 
© COPYRIGHT 2012 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!

Kommentarer
Postat av: Helena

Vilken mumsig frukost:) hoppas du får en härlig dag!
Våra semesterplaner för denna veckan hamnade i Göteborg. Ska bli kuul:))

2012-07-09 @ 15:17:18
URL: http://baklust.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0