Fynd


[Foto: Hemmakatten]
 
I helgen fyndade jag en skön t-shirt från American Vintage. Supermjuk kvalitet och det känns knappt att man har på sig den. Jag är aningen tveksam över färgen även om den piggar upp så jag ska fundera en dag eller två om jag verkligen ska behålla de. Sedan blev det ett armband som jag har tittat på ett tag från Edblad. Flätat skinn och magnetlås med gnistande små stenar på. Fint tycker jag. Det finns i flera olika färger, tex svart eller hallonrött, det sistnämnda var jag lite sugen på, men bestämde mig till slut för den här beigegröna nyansen. Tror det blir mer användbart i längden. Tänk vad lite shopping kan pigga upp! :)
 
© COPYRIGHT 2012 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!

Kommentarer
Postat av: Inger

Gillar både armband och T-shirt. Härlig färg.

2012-07-12 @ 08:02:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0