Tillbaka på ön


[Foto: Hemmakatten]
 
När du läser detta befinner jag mig återigen på den härliga ön Käringön som ligger på västkusten utanför Orust. Det blir några sista skälvande dagar innan semestern är slut och allvaret börjar. Ön är ett perfekt ställe att ladda batterierna på. Den rofyllda omgivningen, den kravlösa tillvaron, det trevliga sällskapet. Här trivs jag och känner ett lugn infinna sig. Ett lugn som jag hoppas att jag kan bära med mig en tid framöver. Frukosten intas om vädret tillåter i den lilla täppan, omgiven av svarta vinbär, lavendel, tistebollar, hallon och rosor. En lisa för själen helt klart att starta dagen så här.
 

[Foto: Hemmakatten]
 
© COPYRIGHT 2012 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!

Kommentarer
Postat av: Inger

Tack för härliga sommarbilder.

2012-08-02 @ 09:32:59
Postat av: Helena

Det är underbart med en sådan oas där man bara kan vara och allt känns bra och avslappnat. Där önskar man att tiden fick stå stilla ett tag tills man är redo för det "vanliga" livet igen. Njut och ha det bara gott:D

2012-08-03 @ 00:05:50
URL: http://baklust.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0