Casa Linné

[Foto: Hemmakatten]
 
En inredningsbutik som jag alltid tycker om att titta in i är Casa Linné i Göteborg. Det finns även en butik i Trollhättan men den har jag inte varit i. Ännu. Stilen är genomgående klassisk med franska lantliga inslag. Vackra ljuslyktor, väggarmaturer, silverbrickor och söta detaljer som påminner om svunna tider. Rena linjer och trämöbler i svart eller vitt. Jag har sagt det förr och säger det igen; jag hade definitivt kunnat tänka mig att möblera om hela mitt hem med inredningen från Casa Linné. I det där tilltänkta sommarhuset vid havet till exempel ;).
 
 

[Foto: Hemmakatten]
 
© COPYRIGHT 2012 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0