Bildkollage från Skåne

[Foto: Hemmakatten]
 
Idag blir det några fler sommarbilder från Skåne. Jag hade kunnat stanna hur länge som helst i det fina vädret och njuta av den vackra miljön, den goda maten, sandstränderna och (kalla) baden. Gå på loppis, titta på keramik och bara vara. Och inte minst få inspiration, ladda batterierna och ta många härliga bilder. Skönt ändå att få komma iväg på en liten tur under semestern. Jag har en dröm om att någon sommar hyra ett hus på Österlen en vecka eller två. Det hade varit så roligt att få tillbringa lite längre tid på ett ställe och mer kunna ta dagen som den kommer utan tider att passa. Men vem vet, kanske är det dags nästa år?
 
[Foto: Hemmakatten]
 
© COPYRIGHT 2012 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!

Kommentarer
Postat av: Longevity - en blogg om hälsa

Riktigt fina bilder vilket fint land vi bor i :-)

2012-07-27 @ 10:58:19
URL: http://madelein.se/
Postat av: Inger

Härliga bilder från Österlen. Jag skulle också gärna vilja ha en vecka på Österlen för att bara vara och ta dagen som den kommer.

2012-07-27 @ 11:57:15
Postat av: Helena

Det ser fantastikst fint ut! Som du vet börjar varje dröm med just en tanke...
Kramar:)

2012-07-28 @ 23:59:57
URL: http://baklust.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0