Vila


[Foto: Hemmakatten]

Grått och regnigt ute. Tända ljus inne. Horisontalläge i soffan väntar nu, en kopp te och sedan ett avsnitt av Morden i Midsomer. Nu så här i efterhand är jag glad att SVT höll på några avsnitt från i somras för att visa under jul- och nyårshelgen. Det infinner sig alltid en känsla av välbehag när jag bänkar mig vid denna engelska serie. Många års sommarkvällar har spenderats tillsammans med Barnaby och mordutredningar i det till synes charmiga engelska landskapet. Men där det under ytan bubblar av ond bråd död...

Jag gillar min grupp av ljusstakar i fattigmanssilver och brassar på för allt vad jag är värd för att skapa ljus här inne. De flesta ljusstakarna kommer från Madam StoltzMiljögården eller IB Laursen och är inköpta hos Blomsterhuset i Bollebygd samt Marias presenter i Karlskrona. Hoppas du får en skön kväll!

© COPYRIGHT 2012 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0