Söndag


[Foto: Hemmakatten]

Efter gårdagens aktiviteter är det hög tid att fylla på energidepåerna igen och det gör jag med en god frukost. Snart är det dags att ge sig ut i det friska vädret, röra på sig och ta en trevlig fika på stan med en kompis. Vilka kontraster tillvaron består av. Ena stunden trivsam samvaro, förhoppningar och glädje, andra gånger funderingar, längtan och alldeles för mycket egentid. Nåväl. Det är väl det som kallas livet. John Lennon sade en gång: "Life is what happens to you while you’re busy making other plans". Så det gäller att planera mindre och leva mer. Ta vara på nuet och stunden. Det tänker jag fokusera på den kommande tiden. Att leva. Ha roligt. Njuta. Med början nu. Hoppas att du får en fin söndag!


[Foto: Hemmakatten]

Det smakar extra gott att dricka te ur muggen från PIP Studio (inhandlad hos IEMS) och äta müsli ur skål från Indiska. Rosa fat från Bruka design och bricka Greengate (Balders Hage).

© COPYRIGHT 2012 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!

Kommentarer
Postat av: J

Härligt det ser ut!

2012-01-29 @ 16:36:52
URL: http://josefindysenius.spotlife.se
Postat av: Designtjejen/Emmelie

Men mums så gott!! Jag tycker verkligen PIP har underbara saker!

Kramar

2012-01-29 @ 21:00:09
URL: http://designtjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0