Nedpackning


[Foto: Hemmakatten]

Nedpackning? Ja, faktiskt. De är på väg. Bort. Till sin låda i källaren. Efter nyårshelgen vill jag att starten på det nya året ska synas även i hemmet. Tomtarna åker bort och kvar blir bara ljusstakarna för att lysa upp resten av veckan men på söndag är det även deras tur. Vitt och fräscht vill jag ha. Det blir ny duk på köksbordet och imorgon ett par fina tulpaner i någon härlig vårfärg. Längtar till ljusare och varmare tider. Jag fortsätter därför kvällen med Sommaren med Göran...

Ha det fint!



[Foto: Hemmakatten]

© COPYRIGHT 2012 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!


Kommentarer
Postat av: Eleonore

Åh jag är inte riktigt redo att släppa taget om julen än även om jag gärna vill ha vår nu :D Men till helgen får vi nog packa ner allt ändå!

2012-01-02 @ 22:21:34
URL: http://www.fika.med.nöjesgalaxen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0