Myskväll


[Foto: Hemmakatten]

Just nu tillbringar jag en skön stund framför den romantiska filmen The Holiday, en av mina favoriter med charmiga skådespelare, söt handling och en hel del snärtiga repliker. En film som jag kan se om och om igen tack vare finfint spel av Kate Winslet, Jude Law, Cameron Diaz och Jack Black. Unnar mig en liten chokladbit till fikat då jag var ute och sprang tidigare ikväll. Trotsade vinden och regnet för att köra den planerade rundan. Tänkte att fartvinden nog skulle få kläderna att torka ;). Efter två kilometer slutade det att regna så jag passade på att springa ytterligare 5,5 km. Känns härligt så här efteråt! Håller som bäst på att uppdatera min Spotify-löpningslista med några nya låtar för att få extra energi till nästa runda.

Hoppas att du har en fin kväll!

Mugg Greengate och liten bricka från Bengt & Lotta.

© COPYRIGHT 2012 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Den filmen är ju helt fantastisk!

2012-01-04 @ 19:04:02
URL: http://www.intheheadofs.se/
Postat av: Helena

Så duktig du är med din träning!:) Jag har bara varit ute och gått en kort runda:(

2012-01-04 @ 21:47:04
URL: http://baklust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0