Condeco


[Foto: Hemmakatten]

För att bryta av mot den franska fikatrenden, i alla fall för en gång, blev det idag ett besök på Condeco på Avenyn med en av mina äldsta vänner. Trevligt som vanligt och kul att få en uppdatering av vad som händer på alla fronter i livet. Gott att äta blev det också, en pastarätt med kyckling och morötter, och jag tog en räkmacka samt en stor kopp te. Det satt fint efter dagens löpningsrunda som gick i jämn och hög fart. Känner att jag är på väg tillbaka till bättre tider igen vilket alltid är roligt för träningsmotivationen. Efter en tur på stan i ösregnet med en annan vän är det nu dags att landa i soffan. Det vankas kvällsmys!


Fika på Condeco
[Foto: Hemmakatten]

© COPYRIGHT 2012 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!

Kommentarer
Postat av: Karin

Ser mysigt och gott ut!

2012-01-18 @ 20:45:58
URL: http://endorfinkickar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0